Gmail reklamos

Skelbimai yra transliuojami “Reklama” skiltyje - yra skirtos dvi viršutinės pozicijos, vizualiai atrodo, kaip nauji gauti laiškai.
Apmokestinami esate už reklamos (laiško) paspaudimus. Atsidaręs laišką vartotojas gali pamatyti Jūsų norimą reklamą, kurioje gali būti vaizdo įrašas, užpildyti skirta forma, paspaudus pereiti svetainę arba į el. parduotuvę ir pan. Taip pat paspaudęs žvaigždutę jis gali išsisaugoti laišką ateičiai arba tiesiog persiųsti jį draugui, šeimos nariui, kuriam tai galėtų būti naudinga.

Gmail reklamą

galima taikyti pagal įvairias parinktis, kaip demografinius rodiklius, temas, raktinius žodžius, bendrų interesų auditorijas ir kt. Pavyzdžiui mitybos papildų reklamuotojas gali pasirinkti atitinkamas temas susijusias su „Sveika gyvensena, mityba“, arba pasiekti žmones naudojant bendrų interesų auditorijas tokias, kaip „Mitybos sprendimai“, „Mitybos klubas“, „Sveiko maisto entuziastai“ ir kt.  Taip pat naudodami funkciją „Klientų atitiktis“ galite pasiekti savo klientus ir į juos panašius žmones.
Gmail reklamos skelbimuose naudojamas automatinis taikymas, kuris yra skirtas žmonių pomėgiams identifikuoti. Pavyzdžiui esate knygų parduotuvė. Jeigu Gmail naudotojas neseniai gavo daug elektroninių laiškų apie knygas, jam gali būti rodoma Jūsų reklama. Tai yra taikymas pagal raktinius žodžius susijusius su Jūsų prekėmis ar paslaugomis.
Taip pat galite nustatyti taikymą pagal elektroninius laiškus iš konkrečių svetainių, kitaip tariant pagal domeną. Vietoj raktinių žodžių pasirinkdami konkrečių knygų svetainių domenus, tokių atvejų vartotojai yra filtruojami pagal iš tų svetainių gautus el. laiškus.
Tiek taikymo pagal domeną, tiek pagal raktinius žodžius atvejais, sistema automatiškai nuskaito keletą paskutiniųjų šimtų laiškų, įskaitant ištrintus ir archyvuotus laiškus. Šiukšlių el. laiškai nėra įskaitomi.

Komentarai